Long time no blogg.

Jag har inte bloggat, jag vet tänker nog inte börja nu heller.
Gjorde en blogglista här 2009,Kommer göra samma nu och se om något har förändrats:P

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Haha pinsamt gammal. Fortfarande samma.

Hur många har du varit RIKTIGT kär i? Hm, 3 Nu är det 4.
 
Vad tycker du om kärlek? Det finns inget bättre än kärlek. När det går bra. Fortfarande samma.

När kramade du någon sist? Idag.Fortfarande samma.


Kramade du någon speciell person? pappa<3 Anton<3

Har du svårt för att bli kär? Nej. Fortfarande samma.


När kysste/hånglade du med någon sist? för länge sedan:( i oktober tror jag det var. Idag.

Ångrar du det?Verkligen inte!

När fick du senast en komplimang? Igår. Idag

Har du hånglat med någon av samma kön? Ja. Fortfarande samma.


SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Nicolina. Anton.

Såg dig gråta? Nicolina när vi kollade på the green mile:) Anton.

Fick dig att gråta?Vet inte. Anton.

Du delade en cigg med?Mamma. Adam.
Du gick på bio med? Crille och adam 2007 hehe. Fortfarande samma.

Skällde på dig?Minns inte det. Anton.




DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja. Fortfarande samma.


Kramat någon? Ja. Fortfarande samma.


Pussat någon? Nepp. ;(  Ja

Köpt någonting? Japp. Nix.

Sjungit? Jag sjunger alltid. Fortfarande samma.
Saknat någon? Ja. ;( Tänk om han hade saknat mig lite också? Ja.


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös? Ja,ett antal gånger.  Fortfarande samma.

Playat? Nej. Ja.

Hånglat med någon riktigt ful? haha ja! Fortfarande samma.
 

Hånglat med fler än 50 pers? Nja tror inte det,är inte säker haha. Jo det har jag nog :P

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Hm, det har jag nog faktiskt inte. jo,det hade jag redan gjort när jag skrev denna listan 2009 men jag hade glömt det då :P

Gjort något riktigt dumt? Ja.Fortfarande samma.
 

Gjort något du verkligen ångrar? Ja Fortfarande samma.

Varit nykter på nyårsafton?Inte sen man blev i suparålder.Fortfarande samma.

Åkt ambulans?Ja men jag minns inte så mycket av det,var gaaanska groggy då:P Ja flera gånger i både askalas och nyktert tillstånd :P

Gjort något olagligt? Ja. Fortfarande samma.


Blivit polisanmäld? Nej. Fortfarande samma.


Slagit ner någon? Jao. Fortfarande samma.


Skämts över dig själv? Ja. Fortfarande samma.


Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja,jag har även sagt det utan att mena det :/ Fortfarande samma.


Tar du droger? ja har gjort. Fortfarande samma.


Dricker du? Ja. Fortfarande samma.


Vilka kläder sover du i? Mina kläder så klart varför skulle jag sova i nån annans kläder?haha :P Nuuuude

Vad hatar du verkligen? Lögner och människor som tror att dom är bättre än andra.Fortfarande samma.

Varit kär? Ja. Fortfarande samma.

Har du varit kär i någon du inte haft en chans på? inte kär men betuttad :P Fortfarande samma.


Vill du gifta dig? Nej usch! Fortfarande samma.


Vill du ha barn? Nej usch,väntar på att jag ska få åldern inne så jag kan sterilisera mig.
Fortfarande samma.

2009-12-11 / 2011-07-12



Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0