Sjukan.

Idag hade jag en tid i karlshamn på sjukhuset för att kolla varför jag haft lock för örat i 4 månader och en massa oljud.
Töntarna på vårdcentralen här hemma sa att det var vätska bakom trumhinnan,
men läkarn jag träffade idag sade att öronen var helt normala och att det inte var nåt fel alls,
så både han och sköterskorna sa att det nog är tinnitus.
Fy fan ska jag aldrig bli av med detta skitet?Ibland e det ju så högt ljud så jag knappt hör på det örat.
Jag tyckte ändå att det skulle bli så skönt att äntligen få slippa skiten idag.
Men men thats life i guess.


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, jag hade ju också hoppats för din skull att du skulle bli fri från det idag...Tinitus måste vara hemskt att ha, jag lider dig och vi får helt enkelt hoppas att det inte är det, både du och jag vet ju att läkare ibland har fel och du har ju inte gjort alla tester ännu... Och om det är det, ja, då får vi hoppas att det blir bättre på nåt vis ändå :)

KRAMAR<3

2009-05-12 @ 16:21:10
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Tack detsamma!

KRAMAR!

2009-05-12 @ 18:57:26
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0