Godmorgon/godnatt.

Hej!Jag är knasig,jag har fortfarande inte gått och lagt mig och jag tänker inte göra det snart heller,för nu har jag tågan uppe.
Så pigg som jag är nu har jag inte varit på måååånga år!
Jag har nyss kommit in,har varit ute och gott i säkert en timme.
Gick ner till stranden satt där och rökte,lyssnade på bob och tittade på när det blev ljust ^^
härligtenergikickandemysigt.
Nu ska jag fortsätta pyssla med mitt projekt:)
Hörs sen

Kolla vilket spex jag hade för några månader sen ^^

Kommentarer
Postat av: Malin

Jisses, vad energisk du är då!

Kan jag få lite av din energi kanske? ;)

Snygga läppar du, haha.

KRAMAR!

2009-05-17 @ 09:32:33
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Candy

Cool bild. =)



Svar: Där ser man! Kul att få det förklarat för mig. Jag har inte alls fattat vad folk ska med skiten till, men nu inser jag att det faktiskt finns folk som samlar på det. =)

2009-05-18 @ 23:45:01
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Elsa

hehe fint läppstift ;)


var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0