Fyra sanningar igen.

1-Jag kan inte multiplikations tabellen utantill,måste räkna och det tar tid!!
Konstigt nog har jag ett jävligt bra sifferminne,klarar av  långa helt slumpmässiga nummerkombon.Knasigt!

 2-Det händer att jag kollar under min säng innnan jag ska sova
(ja jag tror på spöken:P)

3-Min ena njure är typ trasig,funkar knappt. 
Jag är född sån haha.

4-När jag var 6-7 år hade jag min första pojkvän,bårdelois från norge haha,
När han sov hos oss så låg jag och min  yngsta storasyrra i våningssängen och han på madrass på golvet,
Sen när jag hade somnat försökte han få sova i min systers säng han tjatade att han skulle sova hos henne!
Han stötte på henne när jag sov!
Syrran berättade det för mig dagen därpå,och jag dumpade han illa kvickt!haha
Vadå drama på låg ålders nivå!


Alltså jag till höger och syrran han hellre ville ha till Vänster.
Han var för liten för att uppskatta min känsla för mode och frisyrer!
Haha!!


Kommentarer
Postat av: lina

heh ja verkligen drama på låg nivå =P det ska börjas tid sägs de väl!

(gullig bild =) )

2009-05-19 @ 07:15:50
URL: http://onelinaone.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, när jag din kommentar under fotot började jag faktiskt att skratta så att jag höll på att sätta äpplet i helsen ;)

Fasen vad snygga vi är du!

KRAMAR!

2009-05-19 @ 09:02:20
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tack för din kommentar!

Jag kan inte häller gångertabellen och kommar också under sängen ibland när jag ska sova, fast efter monster ; )



Kramar/Sessan

2009-05-20 @ 18:49:16
URL: http://sessansally.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0