Som så många andra,

Så måste även jag blogga om Michael jackson.
Jag kan inte påstå att jag har lyssnat på han särskilt mycket.
Och jag har aldrig tyckt om han som person.
Men det kan man nog tacka rykterna för..
Men hur som helst så har han gjort några låtar som jag gillar,men antagligen mest eftersom jag har en massa härliga minnen till dom låtarna.


Jag blev iaf väldigt chockad när jag läste beskedet på aftonbladet i natt,men den största anledningen till chocken är igentligen att jag förväntar mig liksom inte riktigt att kändisar också är dödliga.
Blir lika förvånad varje gång som en världsartist blir sjuk eller dör.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bokstäver? Haha man var påhittig på den tiden =)

2009-06-27 @ 15:05:12
URL: http://mellbergsandra.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0