Något måste ske.

Ja jag tycker att detta är lite jobbigt,
jag vill blogga mycket jag gillar att uppdatera ofta.
Men jag kommer aldrig på något att skriva om,
så jag har funderat lite på om jag kanske skulle inrikta mig på något speciellt i bloggen.
Jag kollar ju jäkligt mycket på film,köper många filmer i månaden och utan att skryta så tycker jag att jag kan en held del om filmer..
Så jag kanske skulle börja skriva mer om filmer jag sett och så,med tanke på att jag ser minst en film om dagen både nya och gammla så skulle det kanske vara kul att skriva om och att läsa om,eller?
Tål att tänkas på iaf!
 

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tycker jag absolut! :)

2009-07-26 @ 19:49:10
URL: http://ampernos.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0