Ii i i ikeeeea

Igår var det en tur till Ikea Älmhult som gällde,det inhandlades en jädrans massa till min kommande flytt!^^

Det var blandannat ,tavlor grytor stekplåtar,skärbrädor,knivar,servis,speglar,lampor och annat skit som gällde:)
Kom på att jag saknar en massa grejer som behövs i ett hushåll.
Så dom kommande månaderna lär spenderas på ikea runt den 25 :P

Nu nyss har precis min Kusin med sambo varit på fika,det var lika trevligt som alltid.
Nu längtar jag bara ihjäl mig tills helgen då jag ska träffa husägaren,då ska jag få veta när jag får flytta in..
Är spänd och nervös för flytten men fy fan vad jag  längtar!!

Detta är förhoppningsvis mitt framtida hem:)
Fast det är finare i verkligheten^^

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh vad härligt!! :)

Vart ligger den lilla stugan?

2009-08-19 @ 17:59:54
URL: http://ampernos.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0