Fotobok.

Jag har länge velat göra min egna  fotobok,
Tycker det är supercoolt att man kan göra en egen bok med sina Fotade minnen!
Om du går in på detta stället så kan du med göra en egen!
Jag tror att jag ska börja sätta det i system att efter varje högtid eller stora event så ska jag göra en fotobok av det,tänk till exempel vad roligt med en egen julbok,eller en bok från sommarens festivaler!
Det är inte bara bilder man kan ha i sin bok,man kan även lägga till söta texter.
Och givetvis en alldeles egen framsida.
Man skulle gjort en receptbok med alla sina favorit recept i en bok!

För er som någongång tagit stundenten så är ju detta det perfekta tillfället att spara en av dom bästa veckorna i sitt liv!


Det ultimata måste ju nästan ändå vara att göra en bok över släkten,som ett släktträd för kommande generationer!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också velat ha en sådan här då det verkligen är en kul grej :)



Jaså, du fällde en tår av det du...Hehe, min lilla goding!

Kraaaamar <3<3<3

2009-08-24 @ 17:34:35
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Sofi

Jag har med tänkt det länge! Tänkte göra det i våras, men sen kom jag på att jag nog kommer fota mycket under sommaren, så kanske det blir en bok under hösten istället:)



Verkar skitmysigt med en egen bok!

2009-08-24 @ 22:59:40
URL: http://ampernos.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0