hej!

Förlåt förlåt förlåt mig!Jag har blivit så nedrans kass på att uppdatera här,sorry det ska det bli ändring på!
Jag menar jag har ju alla förutsättningar igentligen när det gäller bloggen,jag har ju varken jobb eller skola så jag kan ju igentligen blogga när som helst!men ibland orkar jag bara inte,men nu så!nu är bloggtörsten tillbaka!hihi
Jag sitter och funderar på att titta igenom sex and the city boxen igen :D det var ju typ en månad sen jag såg färdigt den den senaste gången haha jag har sett hela boxen alltså alla 6 säsongerna mer än fyra gånger!haha filmen har jsag ett 4 gånger haha,jag bara Älskar Älskar Älskar det!!
Annars då?jo det är ganska bra faktiskt,det flyter väl liksom på hehe
Idag är det bara 37 dagar kvar till min kärlek!Alltså swedenrock!
Och i helgen snackade jag och min sötnos N att vi ska försöka övertala hennes mamma(min kusin)att vi ska åka till hultsfred iår:D
Det är så många band där som jag vill se i år!
Nej nu ska jag gå och pula lite på mitt rum:D
Ta hand om er!
Kramar


Förresten pula=greja/plocka.
hehe
byeeee




Shane från The L-word,Hon är bland det vackraste jag vet!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Sex and the city är underbart!! Har lånat min kompis box, och har också sett hela serien ca 4,5 ggr! :D

Har filmen på dvd, men har bara sett den en gång. + en gång på bio^^

2009-04-28 @ 07:21:44
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul att det nu ska bli ändring här då :)

Ja, du har väl vid det här laget glömt en massa i din älskade serie,hehe.



Proffsigt att du kör en översättning du ;)

Kramar!

2009-04-28 @ 07:51:48
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0