bilder.

Ja jag har blivit så kass på att blogg så därför tänkte jag försöka återgälda det genom att slänga upp lite olika bilder:)
Lägger upp alla i litet format så det inte tar så mycket plats.Dom är givetvis klickningsbara!
 

 Vi börjar med en smygtitt på Sthlmsresan.

 


Korridoren på den skabbiga men mysiga vandrarhemsbåten..tyckte att denna  var lite läskig hehe

Nästan hela rummet på båten;P

Detta var alltså HELA golvytan!Tittar ni på skorna så kanske ni kan se hur litet det var!


När vi stod å rökte på plattan så plötsligt från ingenstans började en cello spelas.. sen såg jag ju vart det kom ifrån,hehe coolt.




Kommentarer
Postat av: Malin

Fina bilder :)

2008-09-06 @ 18:08:30
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0