piercing,

Ja igår var jag i the big town!haha gjorde lite ärenden och passade på att pierca om mej eftersom den förra blev sned.FY FAN vad ont det gjorde!!jag har aldrig tyckt att det har gjort ont med dom förra piercingarna,men eftersom det var brosk från den jag gjorde i början av maj så kändes det som fanken!haha men vill man vara fin får man verkligen lida pin!

Men på tal om simma och dyka,idag steg jag upp 06,50 för att åka till malmö en snabbis,det var trevligt men det blev ingen shopping alls på grund av  rådande fattigdom.
Nu tillbaka till pysselverkstaden!hejsvejs!

 
 Fotograf:Jag
Modell:Bamse.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Häftig bild på Bamse!Nu är du väl trött,om du gick upp 06:50?kramar

2008-05-21 @ 17:38:49

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0