måndag.

Ja det har hänt en del idag faktiskt!Jag vaknade vid tio och käkade då lite frulle sen slappade jag en stund och tillslut lyckades min kära mamma övertala mej att klippa gräsmattan innan hennes övertalningsprocess var vunnen så körde jag med två stycken argument,1-Det är varmt och jag är trött 2-gräsmattan är finare när den är förvildad
!Argument nummer två stämmer faktiskt ja det gör väl iofs argument 1 med hehe.

Men men grejen är att när jag väl gick ut och lyckades få igång den tröga maskinen så kunde jag bara klippa några meter sen var bensinen slut haha typiskt för då var jag ju lite "taggad"..

Så jag gick in och hämtade kameran och gick ut i trädgården och fotade lite!

Fotograf:Jag
Modell:blomman.


Fotograf:Jag
Modell:Bamse!


Fotograf:Jag
Modell:Blomman.


Fotograf:Jag
Modell:Granntomten.


Fotograf:Jag
Modell:Bamsen.


Fotograf:Jag
Modell:en underskattad ras!

Nu ska jag nog gå och fota lite till!
Klicka på bilderna för att få dom större!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, så typiskt!Håller faktiskt med dej lite om den underskattade Maskrosen men tycker att den gör sig bäst på en åker som är alldeles gul av dem:)

2008-05-05 @ 15:58:46
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: N

Fina bilder :)

2008-05-05 @ 16:13:52
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0