Fia med knuff!

idag har varit en stressig men underbar dag!vaknade lite över elva fick skynda mej för vi skulle åka hemifrån vid 12 men iaf så åkte jag in till stan handlade två nya filmer(jag vet jag e beroende heeh)sen träffade jag en gammal kompis från tiden i hoby som jag inte sett på as länge det var as trevligt!!Och hon piercade mej!kanske slänger upp bild på det imon får se om jag orkar hehe.SEn var det hem käka middag åka iväg igen till några polare och kollade på fil  och spelade fia med knuff haha!
 
Bild från google.

Sen gjorde vi lite annat och tittade på en film som var ganska bra tills en ful äckligt iriterande djävla drake kom!!den filmen suger!ja jag pratar nartuligtvis om Enchanted.
Så nu e jag nyss hemkommen
 now time to sleep!

Godnatt
ciao bella hehe

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, vi hade en skojig dag o kväll;)Och filmen var visst bra!Jag menar;detaljer.....?!HAHA:D

2008-05-10 @ 09:41:23
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :) jag vågar inte äns ta hål i örat!

2008-05-10 @ 09:44:51
URL: http://liisp.blogg.se/
Postat av: N

Jag är också sjukt filmberoende :p Men det är så härligt att bara mysa framför en film med något gott att tugga på!

2008-05-10 @ 22:54:10
URL: http://privateinvestigation.blogg.se/
Postat av: Daniel

Den filmen tror jag inte är värd att slösa någon tid på.Men jag har också sett blacksheep alliance,och den kan knappast vara sämre.

2008-05-17 @ 00:01:12

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0