ensam.

Ensam är stark heter det ju,men jag är benägen att INTE hålla med där.Periodvis känner jag mej jävligt ensam.Visst jag bor hemma jag har familj och släkt,men vänner då?jag har många vänner från Hobytiden men dom bor ju överallt och man träffar dom inte så ofta tyvärr,jag snackar mede många på nätet och msn.jag läser många bloggar varje dag ungefär 30 stycken,där är det alltid en massa:
jag hinner inte blogga nu jag ska träffa den och den och den sen ska vi göra det och det och det
Då känner jag mej ensam för jag träffar aldrig nån för en fika eller en promenad eller nåt annat sånt,jag är iofs van vid att vara ensam men detta börjar gå mej på nerverna nu.
Det är faktiskt värre på sommaren än på vintern.
Hur gör man för att få vänner?

Att jag är singel ska vi inte ens snacka om det kan verkligen göra en deprimerad,Det sänker allt att inte få dela saker med någon,att alltid vakna/sova ensam,att se på film ensam.Det jag saknar mest är ett leende från min pojkvän om jag hade haft nån.
Nej den lyckliga tiden är förbi nu ska jag koncentrera mej på att sitta av resten av tiden.
Min lyckliga minnen är mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet vad du menar men ville bara säga att du ALLTID kan räkna med mej i alla fall.Och fast att vi är systrar så är du då en av mina allra bästa vänner!Glöm aldrig det!Älskar dej<3<3<3

2008-05-29 @ 22:48:53
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Sofi

Hejsan sötnos!

Jag vet hur du känner dig. Precis så var mitt liv efter gymnasiet, och innan jag började i hoby. Usch vad jobbigt det är!! Att skaffa vänner är svårt, och jag tror det blir svårare ju äldre man blir. Jag har inte många vänner här i kristianstad. Mina närmsta vänner går i samma klass, och har gjort det sen 2 år tillbaka. Nu ska båda sluta eller byta utbildning. Ensam blir jag då, som inte vet hur man gör är man skaffar nya vänner..:S Men, Det kan ju bli hur bra som hellst ändå! Bästa sättet är nog att gå nån kurs eller utbildning.



Tatueringen blir det ingen bild på i bloggen eller nånstans!^^ Nej, mina tatueringar är personliga och den som vill se får komma hit och titta!^^



Jag vet inte hur det blir med SRF. Ska förmodligen dit nån kväll och kolla läget, men när vet jag inte.



Jag saknar dig med, himla massa!

Ibland skriver du att du är i en stor stad, vilken är det? Är det kristianstad? I så fall får du komma och hälsa på mig nästa gång!

KRAAM



Hehe, detta blev en lång "kommentar"

2008-05-30 @ 09:23:33
URL: http://ampernos.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0