Ida

Fan vad jag saknar dej !saknar dej alltid men idag har saknaden varit större än förut
 Jag kan verkligen inte fatta att det snart har gått 3 år jag menar 3ÅR! helt sjukt det känns som om det var igår,Jag skrev ihop lite om det första minne av dej:)


Till Ida.
 Jag var rädd den där första dagen,det första leendet jag fick var ditt,det finaste leendet i världen! du hade din fina rosa klänning och det röda håret i en svans mitt på huvudet så sött:)
Du var den första som pratade med mej kommer aldrig glömma ditt sprudlande leende när du sa"ska vi leeeeka"
Du sa det så där konstigt som bara du kunde:)
Dagarna gick och vi bler mer och mer ihop klistrade!
Det gick inte ens en dag utan att vi sågs.
 Alla dom fina minnerna jag har från den åldern dom delar jag med dej!
Du kommer alltid att vara min favorit tjej!Min konstiga,flummiga pratglada Ida!
Åren bara går,men minnena blir bara starkare!
Du är min silverfisk,min vildängel min Ida!


Kommentarer
Postat av: Malin

Så fint skrivet!Ída var verkliegn en gudasnäll människa mot allt o alla!Men säger som du,att nu har hon ro!

2008-03-12 @ 09:32:22
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0