godmorgon?

Ja idag har jag varit uppe sen lite i 8a hehe ovanligt för att vara mej,men jag var tvungen att stiga upp då föör att ringa ett samtal till sjukhuset i k-hamn,hade fått en tid där 08:30 för blodgivning fasten att jag ringde dit för några veckor sen eftersom ajg piercade mej,för om om man piercar sej så får man inte lämmna blod på 6månader.Och dom tabbade sej så jag fick en tid ändå.
Det var faktiskt inte alls jobbigt att vakna idag,för det första så sommnade jag tidigt igår och för det andra så ville jag vakna och pilla med min nya mobil hihi det var typ det första jag gjorde så satte jag på mmusik på den !
Har redan ätit frukost också!Och nu tvingar Mamma mej att dammsuga hehe
vi hörs senare!hoppas ni får en fin dag!
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAH;) DU gueen?? Pengar,det vet jag inget om.....Haha, nej du ska få dom!

2008-06-24 @ 09:39:57
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur kan glada solar se läskiga ut??

Tycker att du är lite seg på att uppdatera här;)

2008-06-24 @ 16:12:30
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0