killebom

Japp där var man igår igen,jag har blivit så dålig på att blogga nu men det hinns liksom inte med nu när syrran och J är här ^^
så mycket annat kul som man vill göra då!Jo iaf så fixade vi till oss igår och drog till nogersund på förfest det var nice ^^
Sen tog vi lilla bussen till stan!Där var det kul trots allt skit som hände.blandannat så tryckte sej polisen in på en toalett där vi stod ett gäng och drack,iaf dom tryckte sej in!jag menar det kunde ju faktiskt´vatt nån på toa lixom.. sen tvingade dom oss att hälla ut spriten :(
Det sjuka var att dom beskyllde en tjej för att vara full när hon inte ens hade druckit en droppe!!sen var det en del andra tråkigheter som hände blandannat att man blev kallad för fetto, men summan av kardemumman så hade vi roligt!
Så jag har vatt uppe ovanligt tidigt idag plus att jag inte är ett dugg bakis!
Jag skulle vilja festa idag med men vad fan det blir lite svårt utan varken pengar eller sprit hehe

Vi hörs sen!
Börja nu läsa min blogg igen!!

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0