skinn skinn skinn

image126
Hittade denna bilden på aftonbladet.se,och jag kan inte direkt påstå att jag gillar vad jag ser.. ola salo ser rent ut sagt för jävlig ut på denna bilden (och alla andra)
och jag avskyr den nya flugan,skinnleggings blää!om jag mot allt förmodan skulle använda nåt av detta så skulle jag nog ta den blå klänningen fast jag hatar klänningar så sannolikheten är liten hehe.
enda gången jag tycker skinnbyxor är snyggt är på mc-snubbar då är det namnam
fast en riktigt fin skinnjacka sitter inte heller fel,men då ska det vara fuskskinn!tänk på djuren!


Typ denna var snygg faktiskt (jackan  INTE killen)
image127


Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe,håller med dej:)

2008-01-05 @ 00:44:48

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0