hmm

ja sitter här  och funderar på om jag ska gå och lägga mej eller inte.känns lixom onödigt att göra det när jag ändå snart ska stiga upp.. och jag är rädd för att om jag lägger mej nu så vaknar jag inte förens imon eftermiddag och jag vil ju lixom inte missa hela dagen (igen)
För även om jag ställer väckar klockan så försäkrar det inte att jag stiger upp hehe en reminder:
(jag sommnar sittandes lätt)
haha fast sen å andra sidan så vet jag inte om jag vågar vara uppe längre,jag menar det blåser som tusan så strömmen kanske försvinner och då skulle jag bli livrädd.. inte av det faktumet att det skulle vara mörkt utan för att jag skulle bli skrajj om allt bara skulle slockna på en och samma gång kalla gärna mig chicken men så är det.

men men får väl se hur det blir jag vet iaf att det är färdigt bloggat nu så take care och håll i hatten!!

 image140

 Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså.....jag kan ju inte fatta hur du kan sova så mycket och t.o.m.sittandes, hehe!:)Men du gick ju i alla fall och lade dej till slut med tanke på att du just nu ligger och sover så gott så:)KRAMAR!

2008-01-19 @ 09:35:42
URL: http://Malinkka.blogg.se
Postat av: Daniel

Inte funderat på att försöka ändra dygnsrytm?he,he
kram!

2008-01-19 @ 11:38:40

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0