Dagens.

DAGENS VILL HA:Coca Cola!
DAGENS FRISYR: Utsläppt och ruffsigt.
DAGENS HÄNDELSE: hm nada.
DAGENS LÅT: Santana feat Chad kroeger,into the night.
DAGENS PLANER:Promenad till moster. 
DAGENS SAKNAD:
 Många! och Mycket!
DAGENS DUMMASTE:Att jag råkade försova mej typ 5 timmar.
DAGENS SJUKA: Maginfluensa i hela huset men inte jag (ännu iaf)
DAGENS DROG:Frysta hallon.
DAGENS ROLIGASTE: inget.
DAGENS KÖP: inga
DAGENS GODIS:  inget och jag är stolt över det!
DAGENS BLÄ: Sugen på allt!
DAGENS HUMÖR: Fy fan och tvi och blä!
DAGENS ORD/FRAS: Aeternum Vale.

Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,du bör vara STOLT!Du är JÄTTE DUKTIG och jag är också stolt över dig:)KRAMAR!

2008-01-18 @ 17:28:18
URL: http://Malinkka.blogg.se
Postat av: Daniel

Okej.Du får en av mig:
Dagens vill ha:En fyra jägermeister
Dagens frisyr:Har ingen(kortklippt)
Dagens händelse:Att jag fick brev
Dagens låt:Bauhaus-Bela Lugosi is dead
Dagens saknad:Någon...
Dagens dummaste:Pass
Dagens sjuka:Headache
Dagens roligaste:Inget
Dagens köp:Pizza och cola light
Dagens godis:Inget
Dagens blä:huvudvärk
Dagens humör:gott
Dagens ord/fras:The future is unwritten(från filmen med samma namn)
Det här var ju kul.Kanske skulle skaffa en blogg;)

2008-01-18 @ 21:46:12

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0