Utmanad.

Ja jag blev utmanad av Malin för jätte länge sen men har glömt bort det.

Tre saker jag gör dierkt när jag vaknar:
-Röker
-Röker
-Röker

Tre saker som jag måste ha under dagen:
-Cigg
-Mat
-Cola

Tre personlighetsdrag på mig:
-Flummig
-Blyg
-Omtänksam

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
-Umgås med kompisar
-Kolla film
-Röka

Tre saker jag är rädd för:
-Livet
-Snygga Killar haha
-Döden

Tre saker jag drömmer om:
-Vet inte
-Pengar i överflöd
-Att alla mina nära o kära ska få vara friska o ha det bra


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var då på tiden att du gjorde detta!!!!! Är inte lätt när man är så upptagen,haha!

2008-08-05 @ 22:01:14
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0