hej

Sitter just nu barnvakt,han sover så då passar jag på att tråka med ännu en lista.


 Piercingar: 4Stycken och jag räknar inte hålen i öronen som piercings!
Tatueringar: Nej men vill ha massor!
Längd: 172
Skostorlek: 40
Hårfärg: Brunt.

Är du kär i någon: Nej tyvärr inte. 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej faktiskt inte.
Tycker andra att du är attraktiv: Tror inte det
Dricker du: Ja, och har blivit lite för mycket av det på sistone.
Använder du droger: No
Röker du: Ja alldeles för mycket.
Vilket shampoo använder du: Det är olika
Vilken parfym använder du: Olika där med.
Vad är du rädd för: En massa saker.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja jag älskar karuseller!

Hur tidigt stiger du upp på skoldagar: Jag sover så länge jag vill varje dag,är sjukskriven.
Gillar du att slåss:Om den som blir slagen förtjänar det ja.
Vad ska du göra ikväll: Ska nog se någon film med syrran
Är du seriös: Ja, förutom när jag inte är det!
Vad är du allergisk mot: Bara vissa medeciner.
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Nej typ 1 gång vart tionde år.
Kan du stå på händer: Haha nej.
Favoritserie(r): SATC och Nip/Tuck
Serietidning: Nemi!

Håkan Hellström eller The Ark: Ingen av dom!!BLÄ!!
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck: winnerbäck
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja
Är du glad nu: För en gångsskull ganska glad.
Var du glad igår: Det var jag alla gånger
Vad dansar du till:Dansar aldrig!
Stockholm är: Staden jag gillar på kvällen :P
Göteborg är: okänt för mej
Kan du sjunga:Lätt att jag kan!
Mer värt än guld: Dom jag älskar.
Spaghetti eller makaroner: Spelar ingen roll
Ett land jag helst vill besöka: Hm svårt.. usa,australien blandannat.
Senaste...
Film du hyrde: Good luck chuck
Film du köpte: a cinderella story
Låten du lyssnade på: Minns inte.
Låten du hade på hjärnan: bananlåten haha
Låten du laddade ner: Dont know!
Personen du ringde: Hem
Tv program du tittade på: emmerdale haha.
Personen du tänkte på: Hemlis!

För eller emot...
Utnyttja någon: Emot
Självmord: Kan ju inte påstå att jag är för det,men orkar man inte så orkar man inte.
Att använda droger: beror på
Sex före äktenskap: Haha fuck äktenskapet och knulla hjärnorna ur er!
Förhållanden: För såklart.

Favorit...
Mat: Mammas hihi
Låt: Har måååånga!
Sak att göra: Film
Sport: INGEN!
Dryck: Coca cola!
Kläder: Sånt som jag trivs med
Film: Braveheart!
Bil: Barracuda

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Oh yes.
Gråtit över en flicka: Ja, fast det var en vän dock
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Ja
Blivit arresterad: Nej inte ännu.

Antal...
Gånger ditt namn varit med i tidningen: ingen vad jag vet
Ärr du har på kroppen : Två stycken operationsärr.Sen lite andra skitsaker.Blandannat ett på handen när jag sågade mej där...

Senaste...
Bok du läste: Mamma säger att jag är sjuk
Personen du fick sms av: Martina.
Saken du köpte: Snacks!


Nu ciggpaus byebye

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0