Top model


yep idag var det final i top model 7 jag hejjade på tvillingarna amanda och/eller michelle men dom åkte ut innan finalen tyvärr..

 Michelle.

 Men vinnaren blev caridee
jag gillade inte henne super mycket tycker att hon var ganska alldaglig men bättre att hon vann än melrose.


 Caridee,

Hoppas på att dom ska börja reprisa cycle 8 nu:D



Nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på e ganska slutkörd efter dagen med gullungen J

men orkar inte skriva mera nu iaf hajjhajj

förresten ni fattar nog det men bilderna är från Google.se



 Uppdatering:
kollade på tv.nu nyss dom ska reprisa Top Model sthlm nu imorgon ist för den amerikanska jag har fått för mej att det svenska inte är bra,jag menar det är ju inte samma sak utan Tyra,Jay och Nigel och får inte glömma den ack så sköna miss J haha
men ja jag dissar iaf top model sthlm.. får väl se om jag ger det en chans eller inte.

 Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag tycker att svenska top model s.u.g.e.r
Men jag tycker du ändå ska se lite av det, för att bilda dig din egen uppfattning!:)

2008-04-15 @ 23:17:10
Postat av: Malin

Synd att du inte fick som du ville då,att det inte var den som du ville vann.
Haha,bara vänta....så ska vi nog se vem som får rätt.Och när den dagen kommer så är det självklart att jag som moster ställer upp i alla lägen;)Hehe!

2008-04-16 @ 11:35:25
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0