donator.

Jag har en ide:) säkert andra med som kommit på den men ja,det var länge sedan jag först började tänka på detta.. alla länder behöver jo organdonatorer så klart men om vi bara håller oss till sverige så tror jag att det skulle vara en bra ide att när alla medborgare fyller 18 år så tycker jag att dom ska ge ett beslut om organdonation,jag menar det e ju inget beslut man inte kan ångra,så varför inte tycker jag.Då kan det  ju vara lämpligt att besluta om det.Jag menar kan man köra bil och kpa cigg när man är 18 så tycker jag faktiskt att amn är så pass vuxena tt besluta om detta.. 
 

 ja bara en tanke jag har.
 Vad tycker ni då?

image103

 Over And Out!

Kommentarer
Postat av: O L G A

Svar: sist jag gjorde det gick det på 225 kr. Men då färgade jag ögonfransarna också. Jag misstänker att det blir lite billigare när man ska bara färga och plocka ögonbrynen.

2007-11-27 @ 06:00:31
URL: http://olgatherussian.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0