jahapp

hatar hatar hatar fjantiga jävla lekar so m amn tvingas va ra med i på dom ooootroligt  roliga söta underbara(not) utflykterna med skola.. tvingades gå till salsjön på en tipsrunda med idiotiska frågor
^^ fick bajsskoskav på köpet så nu lär jag få gå barfota på swedenrock i helgen haha men men får se vad som händer..
har för övrigt städat hela huset idag plus mitt rum.. ja inte för att jag gjorde det själv men haha +denna städningen vi har gjort idag får en att bli jävligt avskräckt från att bo på internat.. just för att städningen e så förbannat tradig! ååh förresten nu e det "bara" 2veckor kvar tills min älskling kommer ner!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,din stackare!Fy,vad det är synd om dig då!Du får det till att låta fruktansvärt,hehe:)

2007-06-07 @ 23:22:10

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0