hej.

Ja nu har jag med gett mej på att blogga,får se hur det kommer gå^^ tycker det e riktigt nice att läsa andras bloggar så därför tänkte jag med blogga lite hihi enjoy!
Har haft en underbar helg,fasten jag typ inte gjort nåt.. bara slappat mest! fredrik kom i fredaskväll så vi tog det bara lugnt då! sen lördes drog vi till internatet en sväng var ju festival där denna helgen för vi slutar ju den 8de! tog två öl där å blev pinsamt nog lite full^^ sen kom vi hem å hånglade och käkade pipcorn^^idag har jeg mest gått omkring och haft seperationsångest,och s har jag assisterat fredrik när han mekat med pappsens båtmotor.
Sötisen åkte hem för en stund sen fan vad jag grät.. hatar detta! Nu träffas vi inte förens midsommar damn!känns ju som om det e ett helt sekel dit ,har iaf börjat räkna ner dagrna nu! nu ska jag gå och fräscha till mej  ser ut som en död gnu(slängde in en bild ifall ni inte tror mej) over and out!image2

Kommentarer
Postat av: Malin Martinsson

Tjenixen syrran!
Kul att man numera kan följa dig på blogg!Är ju alltid kul att läsa....:)Ja,nu är det ju inte mycket kvra av din skoltid,hoppas att du får en bra vecka!!Ha det så fint,kramar!!!!

2007-06-04 @ 13:54:20
Postat av: Maddin

go go Maria ;)

2007-06-05 @ 11:35:12
URL: http://kmartinnilsson.blogspot.com/
Postat av: ekaterina

vad kul att du har en blogg med =) så man kan kika in i ditt liv också =)

2007-06-20 @ 11:22:49
URL: http://ekaterina.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0