Heej

Rååkade försova mej lite idag.. vaknade 13:00 haha skulle stigit upp vid 8a var det tänkt haha men men,har hunnit göra en del idag ändå!har fikat å tittat på film och städat lite på mitt rum fast jag är inte halvfärdig än..ser förjävligt ut jag måste fan skaffa lite nya möbler vill åka till Ikea!

Sprang till brevlåådan idag hoppades på att få det dumma svaret nån gång från valje men det kommer ju aldrig!! åååh vill veta NU! det känns som om jag kanske kan få lite ordning på mitt liv om jag kommer in där! men dom lovade att det skulle komma innan midsommar så imon MÅSTE det ju komma! tyvärr så kan jag ju inte göra nåt annat än att vänta och se..

Åh hittade en as söt grej jag vill ha från e sida med sjukt konstiga men så söta grejer!se och njut av denna som
jag vill ha nuuu! Helst den svarta!!!image12


Sidan heter förresten www.8ballwebstore.com
En dag tills mitt Hjärta kommer ner!
Ha det så fint!
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha,ja du brukar ju vara uppe med tuppen om dagrna annars ju!:)Dem var ju lite orginella men skitsnygga!KRAMAR:)

2007-06-20 @ 21:28:54
Postat av: ekaterina

baris mår bra =) han är lika tjock & go som alltid. hehe. har foto på honom på bloggen också om du har sett =). har du många katter? =))

2007-06-21 @ 13:14:40
URL: http://ekaterina.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0