bort tappad i hanteringen..

Ja.. råkade glömma att jag faktiskt har en blogg,men har inte tyat skriva förens nu.. har kommit på att jag typ inte har något att skriva om.. har inte gjort ett skit på över en vecka.. ja har ju supit en del men om jag ska hålla på att skriva om mina superier kommer detta låta som en alkisblogg..
JO nu kom jag på en sak som faktiskt hänt,tre kattungar har blivit till en,har bara lilla Walter kvar nu. Men han är söt som få!image7       

Förresten Min syster Martina med familj har kommit ner! stannar här på playan i några veckor! Kommer bli hur kul som helst! e så roligt att ha dom här! man hinner ju nästan sakna ihjäl sej mellan gångerna! och lilla jack hinner bli så stor! jag och becca var förresten i k-stad i torsdags å jag hittade en del fina kläder till  Jack!  
köpte ett par skor med! har redan svart men var tvungen att ha röda likadana! ahha nördigt jag vet! Så här ser dom ut iaf!image10
nej nu e det dax för mej att dra vidare! nu har jag iaf uppdaterat bloggen!ha en bra helg! Det är förövrigt "bara" 5 dagar kvar tills Fredrik kommer ner!
ha det fint!
Over And Out!

Kommentarer
Postat av: ekaterina

den kissen ser ju ut som baris =)) så söt.
ja ballerina är riktigt nice också =) skönt och slappt till vardag. jo de e fint. hur mår du? take care

2007-06-20 @ 11:21:06
URL: http://ekaterina.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0