hej hallå

Vaknade tidigt idag har därför inte sovit många timmar inatt.. men men  behöver ju inte vara utvilad eftersom jag inte har ett skit att göra idag eller nån annan dag ^^ fan måste ta tag i allt snart men men tyar inte justn nu.. har spelat tv spel idag haha gick bajsdåligt ^^
Har äntligen beslutat mej för vad jag ska tattuera efter min födelsedag! ska skriva "Aeternum Vale" på handleden det betyder farväl för alltid.

Ska förresten färga mitt hår igen! svart som innan!

Men nu ska jag dra å slappa vidare!
ha det nice!


 Over And Out.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att det låter lite tragiskt....Du får ju inte ge upp:)Du kommer nog på något kul att göra om dagarna så småningom....:)Det blir nog en fin tatuering!KRAMAR till min älskade lillasyster!!

2007-08-19 @ 17:48:24
Postat av: christian.

låter kul hehe. men det kommer att bli en fin tatuering. ha det bra.

2007-08-19 @ 20:29:47
Postat av: Joanna

Hej
Tack för komplimagen ;)Nä det förstår jag. Mår du dåligt nu med? Hoppas vi hörs mer.
Kram Joanna

2007-08-19 @ 21:23:09
URL: http://www.metrobloggen.se/joannagirlpower
Postat av: Joanna

hej
Det låter också jobbigt :(. Ha det så bra du kan. Vill du prata så finns jag på [email protected]. Kram

2007-08-20 @ 07:34:35
URL: http://www.metrobloggen.se/joannagirlpower

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0