total månförmörkelse

image166

 Ja inatt mellan klockan 04.01- 04.51 ska man titta på månen för då kommer man kunna se att den blir röd
(om man har tur)Men själva månförmörkelsen börjar redan 01,36
image167
Tv4 förutspår att det ska bli mulet här vi den tiden och då kommer man kanske inte kunna se den men jag tänker iaf vara vaken och titta på det :) jag sover aldrig ändå :)
Nästa gång det kommer bli total månförmörkelse e inte förens 2010 så nu gäller det att passa på :)
vem vet vart man befinner sej då så nu är kanske enda chansen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,jag är kanske också vaken då så man får kika på det då;)Kan nog vara hemskt fint om man nu ser något.........

2008-02-20 @ 14:42:19
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0