barnjour

ja jag hade ställt klockan på 10 men blev väckt lite över 8a då var jag tvungen att vakna snabbt för det var en liten familje nödsituation,min syster och min mamma har fått maginfluensa under natten och pappa skulle iväg och jobba så jag fick rycka ut och ta hand om J!
Så vi har ätit frukost som var kul men kladdigt han gillar att kladda med svampinjonost och mjölk hehe.Sen gick vi ner till stranden för att leka på lekparken:D han var arg på alla kottar som var där!
Så fort han såg en kotte så sparkade han på den och skrek och det var en hel del kottar där haha!

 Sen när vi skulle hem igen så vägrade han att sitta i vagnen han skulle gå själv,och den vanliga 5minuters rundan tog då 25minuter hihi men det var det värt!Gullunge!!
Han slocknade snabbt när vi kommit hem så snart måste han vakna han har ungefär lika bra morgonhumör som jag haha.
Så nu dax för väckning och lunch!

ha en bra dag ta hand om den!superfint väder ju!





Varför går det inte at lägga in bilder??

Kommentarer
Postat av: Sofi

Åh, barn är för härliga!
Stackaras familj som har blivit sjuka.

Tack för kommentaren!!

2008-04-15 @ 13:02:29
URL: http://ampernos.blogg.se
Postat av: Malin

Låter ju som att det är en som är väldigt förtjust i Jack,vilket absolut inte är konstigt om det inte varit så att du alltid avskytt ungar....haha!Bra att du tagit ditt förnuft till fånga,men det är klart du har ju även sagt att det bara gäller lille Jack så än har du lång väg kvar kanske;)Men skulle inte förvåna mig om du en dag sitter med en massa egna ungar!;)

2008-04-15 @ 18:54:54
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0