tjingeling badring!

Ja nu e sommarlovet i full gång,få nog erkänna att jag aldrig aldrig har haft ett tråkigare sommarlov än detta.. finns ju inte ett skit att hitta på alla e upptagna på sina håll å jag sitter fast i ruttna hällevik utan ett skiit att göra!Får väl se om det kan hända nåt kul snart! men det måste det annars kommer jag att bli totalt galen i huvve!men jag kan inte komma på vad man ska göra!jag vill bada men det e ju kallt fast jag bryr mej inte om det men alla e badkrukor!haha
image16
 
Har iaf haft en bra midsommar! det var fest å firande med släkt å vänner! full som vanligt blev man *host host* ^^ Fredrik kom på torsdagen å det var underbart att träffa han igen! som vanligt! Gjorde inget spec,hade bara kvalitetstid!! Saknar han jätte mycket! Jag ska nog åka upp till han nästa helg! Sjukt Spännande ju!Fast jag kommer vara as nervös! men men får väl klara det med!Vill ju se hur han bor å träffa hans familj å så!



Har hittat ännu fler sköna grejer på denna sidan:
http://www.8ballwebstore.com Älskar deras skor! vill ha alla dessa
 image13
 image14
 image15
 

 Men ha det så fint alla!
 saknar dej Fredrik!
 Over And Out.

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0