Har förtillfället inget att skriva,Delar med mig av en sån här "rolig" lista.(igen) haha



1. Hur gammal är du om fem år?
25.blää

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
familjen och crille. 
3. Hur lång är du?
170 typ

4. Vilken är den senaste filmen du sett och med vem?
Big momma 2 med crille

5. Vem ringde du senast?
hm mamma tror jag

6. Vem ringde dig senast?
syrran

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Det var ett snusk sms så det ska jag inte skriva här:P

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms men helst msn haha

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
  
Gifta.

10. När såg du senast din mamma?
för typ en minut sen

11. Vilken ögonfärg har du?
blå

12. När vaknade du i dag?
07:26 hehe

13. Vilken är din favoritjulsång?
Julsånger is not my kind of thing

14. Vilken är din favoritplats?
 
Hällevik<3

15. Vilken plats föredrar du minst?
 
hm mjällby skola

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
hahaha!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
ALLT!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

vetr inte..
19. Hur stor är din säng?
en vanlig trist 90 säng.

20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär iam fattig!!

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
lite kläder hihi

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4-5 fast bara 2 under huvudet:P

23. Hur många landskap har du bott i?
2 skåne-blekinge

24. Vilka städer har du bott i?
inga haha

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota!

26. Är du social?
Jag är väl inte osocial iaf.. men lite bluug .

27. Vilken är din favoritglass?
nogger

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Sex?

29. Tycker du om kinamat?
me loove!

30. Tycker du om kaffe?
japp med mjölk

31. Vad dricker du till frukost?
cigg  haha

32. Sover du på någon särskild sida?
när jag ska sommna e det alltid sidan som gäller men sen e jag som en elvisp haha

33. Kan du spela poker?
nja femkorts bara

34. Tycker du om att mysa/kela?
Det bästa som finns!

35. Är du en beroendemänniska?
nej om man bortser från cigg-cola-kärlek

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej inte nån

37. Vill du ha barn?
NEJ!

38. Kan du några andra språk än svenska?
just english och snusk ord på några språk hehe

39. Har du någonsin åkt ambulans?
nope skulle åkt ambulans en gång(från ett hospital tillö ett annat) men det fanns ingen ledig så det fick bli taxi haha

41. Vad spenderar du helst pengar på?
vet inte skit i guess

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Sex And The City! 

44. Kan du rulla med tungan?
De kan ja!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
vet inte..

46. Sover du med gosedjur?
Räknas rolle?

47. Vad har du för ringsignal?
sony ericsson skit haha

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
ja en skit ful klänning som jag brukar skratta åt haha
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
En tom cola burk och min mobil.

50. Flirtar du mycket?

Nej jag är ju bluuug
51. Kan du byta olja på bilen?
Tror det. Fylla på iaf..

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
har ingel körkort!

53. Vilken var den senaste boken du läste ut?
eko tror jag den hette..

54. Läser du dagstidningen?
BLT men bara för att jag har tråkigt

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nope

56. Dansar du i bilen?
sjunger hehe

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
ingen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Lungmottagningen

59. När var du i kyrkan senast?
barn dop i sommras

60. Vem är/var din favoritlärare på högstadiet?

ABSOLUT INGEN!!!!!
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
hm.. en vecka kanske älskar att tälta!

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
vet inte..


fy fan vad många "jag vet inte" jag har skrivit märks att man inte har nått liv!





Here is me as a ugly child!





Over And Fucking Out!!


Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! vad händer i helgen?

2007-12-07 @ 16:41:34
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: lovingnurse

inget idol då? :) min pojkvän kommer imorgon sen ska jag träffa lite kompisar och sådära :)

Det är bara bra med mig faktiskt. lite trött lite sliten. hur är det själv? :)

ha en bra kväll!

2007-12-07 @ 23:28:21
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Malin

Du är ju bara såå söt på det fotot!:)

2007-12-08 @ 10:56:21
Postat av: lovingnurse

jag gillar uttagningarna men ibland kan det bli för mycket ibland kan jag tycka. Jag hejjade på marie först sen amanda det var lite splittrat faktiskt ^^ men jag tycker att det spelade ingen roll vem som vann :)

2007-12-08 @ 13:02:33
URL: http://lovingnurse.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0