Förlåt!

Förlåt för att jag har varit apkass på att uppdatera här!men vårat internet har legat nere ganska länge plus att jag inte orkat blogga.. jo sist jag skrev här babblade jag om att jag ville iväg och shoppa,dagen efter åkte jag pappa syrran och S till kstad:) det var en snabb shoppingrunda men jag fyndade en del!:)
Sen har jag träffat Mr X en massa:) Mys Mysigt :)
NU håller jag på att städa tvättstugan så jag ska återgå till det!Jag ska försöka bättra mig när det gäller bloggen!
Ha det fint!
Det är VÅR!!



 

Kommentarer
Postat av: Malin

Den är ju bara så härlig den där bilden och man blir glad av att bara titta på den :)

KRAMAR!

2009-03-27 @ 14:07:03
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0