Pianolektion och undrens tid.

Jag hade piaolektion förra veckan!Var nice nu har jag börjat lära mig några noter:)
Det var ganska länge sedan jag såg denna filmen (12 dagar sedan för att vara exakt hehe) jag ska berätta om nu,
men fy fan vad bra den är!!Den är lika bra som a walk to remember!!
Filmen jag snackar om är alltså The notebook(Undrens tid)på svenska.
Den är så sjukt fin!!
Verkligen dåligt att jag inte har sett denna heller förens nu!
Dagen efter jag såg den på datorn,så gick jag in på discshop och klickade hem den hihi
Nu ska jag dra och röka,sen spela lite piano!
Byee hoppas ni haft en fin helg!


Ikväll ska jag föresten se en annan film med Ryan här,Lars and the real girl heter den.
Får la se vad det e för en film.
ByE

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är ju verkligen lättlärd när det gäller pianot, good girl!

Jag kan inte komma ihåg om jag sett den filmen, får nog låna din och undersöka sAKen nämre :)

KRAMAR!

2009-02-22 @ 15:20:40
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0