hej

sorry för min dåliga uppdatering nu ett tag,ska försöka ändra på det nu.Hoppas ni har en fin dag!man blir ju så glad av sommarvädret!
Idag har det faktiskt hänt en del i mitt annars så tråkiga liv,jag var ju som sagt i staden på möte sen stack jag inom hälsokostbutiken,Köpte några lakritsrötter inför den kommande filmkvällen om några timmar:) sen köpte jag även 2 Piercingar!Två stycken ringar i 2 olika utföranden.
Jag måste gå nu och duscha innan polarna kommer hoppas ni får en underbar Fredag och helg!


Förresten imorgon eller senare kommer jag att publicera ett ännu hemligt inlägg om en person jag känner,jag har filat på det ett tag men snart känner jag att det är dax!Så håll ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

a men när man inte är ett datafreak så kan man inte sånt. jag satt i timmar för att bara göra bakgrundfärg.

2008-05-23 @ 17:48:49
URL: http://linnea86.blogg.se/
Postat av: Regine

Kor har du piercing? :)

Hatt ein fin dag? =)

2008-05-23 @ 21:48:00
URL: http://www.regine.devote.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0