tjabba!hehe

Blogg.se har inte funkat på många timmar gick varken att logga in eller kommentera på bloggar!blir så sur på sånt!
Idag har jag hunnit med en hel del fasten jag vaknade så sent,har umgåts en hel del med familjen men mest med Jack så klart!

Har även varit ute på samma runda som igår det är min nya favorit runda! Jag älskar att gå där på en liten stig i skogen!
Den är inte så lång Men det tar typ 40minuter att gå där.Det är nästan så att jag längtar tills imorgon när jag ska gå dit hihi.

 IMon händer även en del annat ska in till the CITY på ett litet möte hehe jippie ka yay(NOT)

Förresten har precis kollat på 40-year old virgin gillar den filmen!Vad tycker ni om den?


Nej nu dax för en cigg sen lite mer data och kanske nåt blogg inlägg till får se:)


 image279
Google.se

Kommentarer
Postat av: Sofi

Jag såg med filmen.. Fast inte början, då satt jag och knopade på min blogg! :)
Tyckte den var ok. Har undvikit att se den, för den har verkat vara så fjantig.

2008-04-13 @ 23:41:20
URL: http://ampernos.blogg.se
Postat av: Malin

Den var jätte rolig:)
Ja visst är det mysigt att gå den rundan,så fint där!

2008-04-14 @ 13:30:31
URL: http://Malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0