nemi!

hejsan:) vilken fin dag det är idag!:)

 Nu kom mina tidningar på posten som jag köpt genom en annons!
Jag har bestämmt mej för att jag ska ha alla nemi tidningar som getts ut i sverige så nu försöker jag samla på mej alla nummer jag missat det e ganska många faktiskt!
Men nu är jag iaf 5 Nummer närmre målet.
Har ni några nemi tidningar i bra skick att sälja?
Nu ska jag fortsätta att förbereda lite grejer till min systers födelsedag som är imorgon
Ta Hand Om Er!

 image271

 Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Malin

Förbereda vaddå???Nu blev jag ju nyfiken;)fast den närmar ju sig med stormsteg så jag lär väl se......haha!

2008-04-09 @ 19:42:43
URL: http://malinkka.blogg.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0