antagligen världens längsta lista haha!

En lång lista. från systers blogg.


  • Vilken svordom använder du mest?-Fan helvete medmera!haha
  • Äger du en iPod?-Nej.
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på?-Olika varje dag.
  • Hur många resväskor äger du?-Ingen.
  • Använder du flip-flops?-Nej
  • Var köper du dina matvaror ifrån?-Olika affärer Fast det är mest mamma som handlar sånna grejer.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?-Jag tar hellre bilderna ja!
  • Vilken var den senaste filmen du såg?-Boat trip.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?-INTE Barnfamilj!!
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?-LapTop,Mobil tattoos piercingar medmera!!!
  • Har någon någonsin kallat dig lat?-JA! haha
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?-Nej absolut inte!jag kan sommna gåendes!
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?-Har ingen cd-spelare.
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?-Vet inte.
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?-Ja och det tänker jag ju absolut inte berätta!!
  • När var senast någon stötte på dig?-Ingen aning!
  • Vad åt du till middag senast?-Kyckling.
  • Använder du huvtröjor?-Ja me love!
  • Kan du vissla?-Ja men inte busvissla!
  • Vem var den senaste som ringde dig?-Mr X
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?-ALLT!!
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?-Ja det finns ju som många rövhål så det tror jag säkert att dom gör!
  • Vilket riktnummer befinner du dig i?-0456.
  • Tittade du på tecknat när du var liten?-Såklart! och jag gör det fortfarande!
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?-Jag vet inte ens vart närmsta finns!
  • Hur många syskon har du?-Tre.
  • Är du blyg inför det motsatta könet?-ja ibland.
  • Vilken film kan du alla replikerna till?-Ingen men jag kan jävligt många i Braveheart! 
  • Äger du några band t-shirts?-Yes!
  • När flög du senast?-Några år sedan till sthlm,det e enda gången jag flugit.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord?-Fem..
  • Läser du för skojs skull?-Absolut. Men inte tantsnusk böcker alla danielle steel.
  • Pratar du några andra språk?-Engelska,och så kan jag några ord på många språk!
  • Diskar du din egen disk?-Ja men vi hjälps åt.
  • Har du gråtit offentligt?-Ja.
  • Har du en stationär dator eller en laptop?-Stationär.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker?-Nja kämpar ju inte direkt.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?-Ja!men det fattas pengar till det. 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?-Nej det e inget som ska vara självklart!Hatar sånt tjaffs.
  • Kan du kasta macka?-Nej!
  • Har du någonsin varit på Jamaica?-Nej..
  • Vad har du med dig in på bion?Coca Cola och popcorn!fast inte nu längre.
  • Vem var din favoritlärare och varför?Lena Bondesson!!
  • Har du dejtat någon av en annan religion?-Dejtat nej.. men ramlat på ja...
  • Vad har du för väder?-Molnigt o grått:(
  • Har du en blogg?-Nej inte alls!!!haha
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?-Gick inte gymnasiet för jag var mobbad.
  • Gillar du att flyga?-ja jag har inget emot det.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?-Ärlig,fartfylld(har upplevt f-hållanden där killen agerat som om vi hade varit gifta i 50 år.Mer kärlek åt folket!och mysiga hihi
  • När sov du senast på golvet?-ingen aning men det händer ganska ofta haha
  • Vilken är din favorit drink?-irish coffe!
  • Gillar du din boende-situation?-Ja men vill såklart ha ett eget snart;)
  • Vilken är din mammas hemstad?-N.
  • Din pappas hemstad?-N.
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?-inga.en kvart typ hihi
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga?NEJ!!
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?-Nej.
  • Vilken är din favoritfrukt?-Passionsfrukt!
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?-ja.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag?-21
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?-najjjj!haha
  • Tror du på liv på andra planeter?-Vet inte.
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg?-C
  • Tror du att Gud är man eller kvinna?jag tror inte på nån jävla gud!
  • Vad var det senaste du åt?Kyckling.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?-Det spelar nog ingen roll!
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn?-Ingen aning. 
  • Gillar du senap?-Nej.
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?-Vet int.
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm?-Ja!
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?-Vet inte. 
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?-Ja Tradera och det var filmer.
  • Tycker du om att krama folk?-Jag ÄLSKAR kramar!!
  • Skulle du säga att du är trendig?-HAHA NEJ!Och jag vill inte vara det heller.
  • Äger du en digitalkamera?-Yes!
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med?Utseende mässigt ingen vad jag vet,några sa en gång att min sång röst e lite som toni braxtons.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?-Ja!!
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?-Oj,många!Men bara självbiografiska såsom dave peltzers Det och en annans bok Äcklig. 
  • Tycker du att du är attraktiv?-Nej.
  • Vad är du allergisk mot?-Inget förutom en sorts penicilin.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött?-Nej.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?-Ingen aning. 
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?-ALLA!
Om ni orkade läsa så får ni en guldstjärna!hihi




Kommentarer
Postat av: Malin

Vaddå tantsnusk??!!HAHA!

2008-04-29 @ 16:26:21
URL: http://Malinkka.blogg,.se

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0