God Jul!

Eftersom jag inte kommer att ha tid att blogga imorgon så passar jag nu på att önska er en riktigt god jul! hoppas att ni har mera julkänsla än vad jag har för tillfället,
Imorgon blir det firande lugnt och stilla med den närmsta familjen alltså inte hela tjocka släkten.vilket jag tycker är skönt för många i släkten firar inte jul på riktigt utan det är bara ren och skär paket hysteri vilket jag avskyr.Vissa tävlar nästan om vem som får finast,dyrast,flest.störst paket.Det är synd om dom människorna synd om dom därför att dom inte är tllräckligt intellektuella att uppskatta julen för vad den verkligen är!!utan julen för dom är materialsm.tyvärr är det så fär väldigt många av männsikorna i världen.

Hoppas ni alla får en underbar jul!!

GOD JUL!

Over And Out!



 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja,jag kan inte annat än hålla med dej.Tyvärr så är det ju verkligen så som du skriver.Men det är ju skönt att du och jag plus några flera i alla fall ser det annorlunda och har vett till att uppskatta det!Hehe:)

2007-12-25 @ 17:35:28

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0