Raggarunda.

Hehe jag och pappa har nyss kommit hem från en stund av övningskörning,det gick lika bra som alltid :)Fick så nedrans ont i mitt knä efteråt bara,det blir så sen jag rammlade med en moppe för några år sedan,men det försvann snabbt igen iaf!
Det är så sjukt för mitt knä låter jättehögt när jag böjer det,och om jag håller handen på knät samtidigt som jag böjer det så känner jag att det är något som rör sog och liksom "klickar" till.
Antagligen är det väl lite vilsekommet brosk eller nåt,får kanske kolla upp det någongång.
Nu ska jag pula lide på mitt rum
hörs sen!
Förresten e det nån som har nåt tips på någon läsvärd blogg?jag vill ha nån ny att lägga till på bloglovin.

Kommentarer

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0