Lista

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Tungan
2. Vara seriös eller rolig?En perfekt blandning av dom båda.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Usch vilken hemsk fråga, Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Med mina föräldrar givetvis!!Älskar dom!

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Ja min familj och mina vänner-men på det andra sättet-kanske :)
2. Sol eller måne? sol men sitter i skuggan :P
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Högerhänt ja, politiskt-no comments
5. Soligt eller regn? Soligt,men regn är mysigt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Chocklad.

OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 21.40
3. Fullständigt namn?Maria.
4. Vart vill du bo?Hällevik!
5. Hur många barn vill du ha?Absolut NOLL!!
6. Vill du gifta dig? Nej verkligen inte!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Det varierar, men mestadels skär jag den.
8. Har du ätit sushi? Ja men det var ingen höjdare..
9. Favoritglass?Twister.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga
11. Humör? ok,lite depp,och rastlös.

HAR DU... DEN SENASTE VECKAN:
1. Kysst någon?Ja
2. Sjungit? Ja.
3. Blivit kramad? Ja
5. Saknat någon?Ja
6. Dansat galet? Nej inte det - så roligt ska vi inte ha.
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit?ja.
10. Ljugit?Nej
11. Blivit kysst? Ja

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?ja.
2. Har du en hund?Ja men det är familjen hund,inte bara min,
3. Tycker du att du är attraktiv?Nej verkligen inte.
4. Sover du helst själv eller med någon?Med någon!
5. Tror du på spöken?Ja men inte sånna med rasslande kedjor som säget bu haha


Kommentarer
Postat av: Malin

Amen, du menar alltså att dem med rasslande kedjor inte finns?? Haha ;)

KRAMAR!

2009-03-31 @ 08:40:04
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0