hej igen :)

Nu har Nicolina åkte hem känns tomt här nu ju:( men hon skulle komma så fort hon blev bättre igen,hon var inte alls särsklit pigg innan,dumma förkylningar som går nu!
Idag har jag och nico hållt på med ett hemligt projekt hihi vi har svurit vi har krossat vi har fastnat i klister och det tog oss många timmar men det blir nog bra till slut ^^
Ni får veta sen vad jag snackar om hehe
Nu ska jag spela lite spyro sen väntar några avsnitt av lilla huset på prärien ^^



Bilden har inget med inlägget att göra men jag tycker att den är mysig ^^
 jag tog den på en väääldigt tidig morgonpromenad för några veckor sedan,klockan var inte ens 5 på morron jag hade inte lagt mig än hehe.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

GLAD MIDSOMMAR ! :) Hoppas du får en helt underbar midsommarafton ;>

2009-06-19 @ 12:49:09
URL: http://haaiidi.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0