Bloggdax

Ja vad ska jag blogga om?
Min besöksstatistik har ökat stadigt den senaste veckan och det har gett mig prestationsångest.
Ta inte detta fel nu jag älskar att fler läser min blogg och jag hoppas att ni fortsätter med det :D
Men jag vet liksom inte vad jags ak blogga om hehe.
Iaf så är min Bästaste bästis N fortfarande hos mig och ska vara det till imon med!^^
Så ikväll står film på schemat,det ska nog bli antingen Merlin eller Donnie Darko,jag har sett båda innan men merlin har jag inte sett på typ 7 år eller nåt haha.
Nu ska jag ta en cigg bye babes:)

Merlin.
har ni sett den?


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du har många läsare men inte behöver du ha prestationsångest för det, skriv vad som helst vet jag :)

Jag har inte sett någon av dem filmerna...

Puss o kram!

2009-06-16 @ 09:11:56
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0