tjenis!

Det blev en till Beck igår efter att vi sett den första så såg vi en annan också:) Sen slaggade crille här och tidigare idag var vi och grejade med veden som pappa har fått:)
Annars har det inte hänt så mycket idag har.
Ni får önska mig lycka till imon då ska jag nämligen på ett möte där jag ska ta upp en viktig grej,som jag hoppas går igenom!Kan inte säga nåt om det ännu... men håll alla tummar och tår för mig!

Nu ska jag snart ta och titta på en film och dricka min sista cola på VÄLDIGT länge!
Något oväntat kanske men jag ska se (trumvirvel) A walk to remember!!

Over And Out!


Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart så håller jag tummen för dig, det betyder ju otur med båda ;)

KRAAAMAR!

2009-01-26 @ 12:29:00
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0