Johnny Depp.

Igår tittade jag och en polare på två filmer,båda med johnny depp.Jag har inte sett någon av dom förut konstigt nog.Men jag gillade båda på väldigt olika sätt.
Den första vi såg var Sweeny Todd,den var cool lite för mycket sjungande(men det var väntat)men jag gillade allt annat med den,jag är ju ett stort fan av Tim burtons filmer,Och det märktes att det var en film av honom.
Det jag älskade mest med den var twisten på slutet och alla detaljer Och att filmen var så "grå",Men  jag tycker att dom datagjorda delarna kunde varit lite bättre..
Men den får helt klart 7 Majjsaan av 10 möjliga :P







Sen efter den såg vi ju då alltså pirates of the caribbean 3
Den var absolut bra men inte ens i närheten så bra som 1an,jag tycker att 2 och 3 är lite väl överdrivna.
Men jag gillar Johnny depp (inte bara för att han är superhet)och han  är så bäst som jack sparrow,
Är den någon mer än jag som tycker att jack sparrow inte syntes tillräkligt i 3an?
Jag tycker han skulle fått mer plats i filmen istället för dom fula fiskarna.
Och jag gillade inte att Turner blev kapten för den Flygande holländaren.
Så den får bara 4/10 majjsaan.





Nu ska jag gå och röka.
Byeee


Kommentarer
Postat av: Sofi

Kul med filmrecesioner!!:)

Jag håller med dig med sweeney todd, fast det var längesedan jag såg den. Den är bra, men inte så jättebra som de flesta verkar tycka.

Pirates of caribbean 3 minns jag inte så mycket, mer än i början när man typ får se 20 olika sparrow på samma gång. MUMS! :D

2009-01-12 @ 22:36:58
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Malin

Att inte du börja med att recensera på allvar då du har så många filmer ;)

Kramar!

2009-01-13 @ 09:30:08
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0