Ja det är väl dax för denna nu.Året 2008

årets bästa: Swedenrock!

årets värsta:Min vistelse på psyket.

årets händelse:hm psyket?o.O

årets resa: Gjorde nog fan ingen -.-

årets fest:Swedenrock!

årets dag: Vet inte.

årets present: alla jag fick :)

årets tår(ar):Har varit litervis. 

årets person: Min nyfunna sjöman vid namn Tage<3

årets film: Låt den rätta komma in kanske.. 

årets regret: Massor men mest mitt sjmordsförsök. 

årets kyss: Hemlis;)

årets natt: Många nätter ;)

årets mysigaste: Swedenrock igen haha

årets längtan: efter livet.

årets månad: vet ikke

årets beroende: Cigg cola:)

årets vill ha: Ett mer innehållsrikt liv,pojkvän. 

årets smärta: Den psykiska.Och när jag skar mig som mest.

Årets skratt: Mitt haha :D

Årets mest lyssnade låt:Hm vet faktiskt inte,galway girl skulle jag gissa på.

Årets klädfavorit: Min blåa 3kvarts tröja:)

Årets skor: inga haha

Årets mat: Langos på rock :D

Årets färg: Svart som alltid:)

Årets tv-serie: L-word

Årets pryl: Datorn telefonen

Årets stad: Hällevik !

Årets panik:Den 24 november.


höll du några av dina nyårslöften och har du några nya?-Nej

dog någon som stod dig nära?nja inte jätte nära,men sorgligt.

blev någon/några av dina vänner föräldrar?-Nej

vilka länder besökte du?-inga

är det något du saknade som du vill ha nästa år?-Ja sysselsättning,pojkvän,eget boende.

vilket datum kommer du alltid minnas, och varför?24 November,försökte ta mitt liv.

vad var din största framgång?-Inget

har du varit sjuk eller skadat dig?Ja psykiskt och självdestruktiv.

vad spenderade du mest pengar på?Filmer!

gjorde någonting dig riktigt glad?Vet inte.

var du gladare eller ledsnare under året jämfört med tidigare år?Ledsnare.

vad önskar du att du gjort mer?-vet inte

vad önskar du att du gjort mindre?Deppat

blev du kär?Nej lite småförälskad,men det gick över snabbt

hatar du någon nu som du inte hatade förra året?Nja hatar gör jag väl inte men ogillar mera nu.

vad gjorde du på din födelsedag och hur många år fyllde du?inget speciellt tror jag,21

vem saknade du?Alla på internatet

de bästa nya människorna du träffade?Tage!!<3<3

Ditt mål för 2009?Tänker kämpa för att finna mina drömmar.



 


Kommentarer
Postat av: Malin

Sen när blev Hällevik en stad då? ;)

Funderar på att sno denna men får se :)Jag gillar ditt mål Maria!

KRAAAMAR!

2009-01-14 @ 09:42:06
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Sofi

Vem vara denna Tage??

2009-01-14 @ 12:45:25
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: Jenny

jo det vet jag men sen säger dom olika grejjer så dom vet vem jag är... :(

2009-01-15 @ 06:27:10
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: martina

hallå hallå! nog reste du väl, hit å till sthlm jue:P <3

2009-01-15 @ 22:42:13
Postat av: Malin

Sv, ja alldeles riktigt! ;)

Tycker det är dax att uppdatera här!

KRAMAR!

2009-01-19 @ 18:54:58
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0