A walk to remember.

Jag sitter här med tårar i ögonen,har gråtit som en jävla idiot,Är helt tagen kunde knappt andas skakade typ.
Jag har  nämligen nyss sett den makalösa filmen A walk to remember.Jag kan inte fatta hur jag har kunnat missa denna filmen med tanke på att den är från 2002.(och att både Shane West och Mandy Moore har huvudrollerna.)
Den är absolut ingen vanlig film,jag vet inte heller hur jag ska kunna beskriva den på bästa sett,jag vet bara att jag nästan är arg på mig själv för att jag har missat den.
Om jag nu inte var sist i världen med att se denna,så måste jag säga :SE DEN NU!
Budskapet i den är kanon,likaså skådespelarinsatserna och manus.
Den e tydligen baserad på en bok,men jag vet inte om jag vågar läsa den.
För om jag läser den så kanske det ändrar min åsikt om filmen,men jag vet inte.








Nu ska jag sova godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag kan bara hålla med dej! Den är SÅ BRAAAA!

Jag trodde faktiskt att du hade sett den ;)

Kramar!

2009-01-23 @ 19:57:54
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hmm...den har jag inte sett.Vet ikke vilka Shane West och Mandy Moore är.Däremot såg jag på imdb att Daryl Hannah var med.Hon är ju bra.:)Kanske skulle ge den en chans!

kram

2009-01-24 @ 01:30:06
Postat av: Maria

Daniel:okej men jag tycker att du ska ge den en chans även om den kanske inte ingår i din vanliga film genre:)

daryl hanna e inte med alls mycket faktiskt..

2009-01-24 @ 13:02:48
URL: http://majjsaan.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0