Twilight

Jag har inte riktigt förstått varför det har varit en sån hysteri över den filmen,men nu gör jag verkligen det!!
Jag tankade den förra veckan och såg den med en kompis vi båda dreglade oss igenom filmen!I

inte bara för att Mr pattinson är så ljuvlig,utan också för att hela filmen är så bedårande!
Jag har haft samma favoritfilm i mååååånga år och inte en enda har kunnat toppa den alltså Braveheart.
Förens nu!Twilight är nu min nya favoritfilm!
Jag har många favorit scener givetvis men jag älskar en speciell scen lite mera,och det är när Edward och Bella har lektion tillsammans första gången,under hela lektionen sitter han och ser ut som om hon luktar så illa att han vill spy,haha så nedrans roligt!




Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, den är verkligen SKITBRA!

Jag tänkte fråga dig om varför du inte bloggat om denna ännu men så förekom du mig ;)



Puss på dej <3

2009-08-11 @ 23:03:30
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0