Kinesisk akupunktur.

Min syster har en tanta som har gett henne många behandlingar inom akupunktur,
Denna tanten besökte jag idag och hon gav mig en behandling,
Hon undersökte mig och gav mig några nålar,sedan konstaterade hon att min högersida mår mycket sämmre än den vänstra,det kändes overkligt när hon sa det!
innan hon började sin behandling så  nämde jag att jag har ljud och lock i mitt öra men jag sa aldrig fall det var det högra eller det vänstra,men hon kunde se att det var det högra!Spooky!

Det är ju i höger som jag har de flesta problemen,jag har ju dels örat,sen har jag väldigt ont i högerknät och jag har en massa utslag och eksem på höger.
Under behandlingn började jag känna mig skumm hehe kände mig jätte hög och jag frös och svettades på samma gång.
Hela eftermiddagen har skiftat mellan högflumm och utmattning.
Nu är det bara att hoppas att det blir bättre för mig!

Förresten måste säga en sak till om henne,Som sagt så går min syster på ganska regelbundna kontakter,och i julas när jag hade hamnat på psyket så var min syster på en behandling då frågade tanten vad det var som hade hänt för hon såg att allt inte var som det skulle hos syrran,då berättade malin att jag låg på psyket,och det första tanten frågade var om jag nånsin haft problem med njurar,eller haft många urinvägsinfektioner!!
Det läskiga är ju att jag har haft en massa problem!
Då menar tanten att njurarna är sammankopplade med psykiskt mående!
För vissa av er kan detta nog verka som rena rappakaljan men nej!
Misstro ikke!


Kommentarer
Postat av: Sofi

Häftigt! Hoppas det hjälper. Jag är lite nyfiken på sånt också.. Men jag gillar ju inte nålar och stick. :S

2009-08-27 @ 23:19:02
URL: http://ampernos.blogg.se/
Postat av: JENNIFER

sv; Tackar =)

2009-08-28 @ 06:37:56
URL: http://jjennifeh.blogg.se/
Postat av: Malin

Jadu, varför tror du att jag alltid benämner henne som "häxan", hon kan sin sak :)



Jag hoppas också nu snäckan!

Kramar!

2009-08-28 @ 08:01:25
URL: http://malinkka.blogg.se/

var snäll mot mej nu! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den.)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0